Kampanja “Get a fruit” u Hrvatskoj 

Kazališne predstave za djecu i promocija svježeg voća

na sedam lokacija u gradu Zagrebu!

 

U okviru kampanje „Uzmi voće – Get a fruit“, financirane sredstvima Europske unije, u gradu Zagrebu održat će se sedam kazališnih predstava.

Organizacije koje sudjeluju, ASIAC iz Grčke i FRUCTPROD iz Rumunjske, predstavljaju nam trešnje, breskve, marelice, nektarine i šljive.

Cilj kampanje je potaknuti konzumaciju svježeg voća u svakodnevnoj prehrani te uvjeriti u sigurnost konzumacije voća iz Europe u skladu s integriranim pristupom Europske unije koji ima za cilj osigurati visoku razinu sigurnosti u prehrani.

Porukom “Lako je, ukusno je, europsko je”, kampanja razvija izravan odnos s potrošačima i potiče na kušanje ukusnog europskog svježeg voća.

Na sedam lokacija u gradu Zagrebu održat će se posebne promocije s kazališnim predstavama koje su prvenstveno namijenjene djeci i mladima, a koje će izvesti mladi glumci Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu.

Kazališne predstave (10 predstava svakih 10-tak minuta), uz podjelu svježeg voća, održat će se u ponedjeljak 5. srpnja 2021. od 18 sati u Centru za kulturu Trešnjevka, Park Stara Trešnjevka 1.

 

Glume:

Lorenzo Raušević kao Tomica
Matija Gašpari kao Albert
Nikolina Prkačin kao voće

 

ULAZ JE BESPLATAN!

Besplatna predstava za djecu “Voće se vratilo”

Posljednje iz kategorije: Novosti, Novosti, Predstave, Svi programi, Teatar na Trešnjevci

Skip to content