Kampanja “Get a fruit” u Hrvatskoj
Kazališne predstave za djecu i promocija svježeg voća
na sedam lokacija u gradu Zagrebu!
U okviru kampanje „Uzmi voće – Get a fruit“, financirane sredstvima Europske unije, u gradu Zagrebu održat će se sedam kazališnih predstava.
Organizacije koje sudjeluju, ASIAC iz Grčke i FRUCTPROD iz Rumunjske, predstavljaju nam trešnje, breskve, marelice, nektarine i šljive.
Cilj kampanje je potaknuti konzumaciju svježeg voća u svakodnevnoj prehrani te uvjeriti u sigurnost konzumacije voća iz Europe u skladu s integriranim pristupom Europske unije koji ima za cilj osigurati visoku razinu sigurnosti u prehrani.
Porukom “Lako je, ukusno je, europsko je”, kampanja razvija izravan odnos s potrošačima i potiče na kušanje ukusnog europskog svježeg voća.
Na sedam lokacija u gradu Zagrebu održat će se posebne promocije s kazališnim predstavama koje su prvenstveno namijenjene djeci i mladima, a koje će izvesti mladi glumci Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu.
Kazališne predstave (10 predstava svakih 10-tak minuta), uz podjelu svježeg voća, održat će se u ponedjeljak 5. srpnja 2021. od 18 sati u Centru za kulturu Trešnjevka, Park Stara Trešnjevka 1.
Glume: