Redatelj Ivica Kunčević priremio je novi pothvat zgušnjavanja velikih komada u suigri četvero odabranih glumaca u svom Teatru Manje je više. Poslije Nagrade Hrvatskoga glumišta za režiju “Cyrana” u Centru za kulturu Trešnjevka, Ivica Kunčević ponovo dokazuje da “manje je više”!
J. P. Molière
Don Juan
aadaptacija i režija Ivica Kunčević
scenografija Ivica Prlender
kostim Danica Dedijer
glazba Neven Frangeš
oblikovanje svjetla Zdenko Trandler
producentica Ana Tomić
asistent kostimografa Emilija Šušković Jakopac
šminka Sandra Glavočić
ULOGE
Don Juan Hrvoje Klobučar
Sganarelle Filip Riđički
Dona Elvira-Mathurine-Prosjakinja- Časna sestra-Otac Anja Matković
Charlotte-Prosjakinja- Časna sestra-Otac Mia Krajcar
glas Oca Žarko Savić
Redatelj Ivica Kunčević o svom “Don Juanu”
Nakon Rostandovog “Cyrana” Teatar manje je više uprizoruje Moliereovog “Don Juana”. Nastavljamo s interpretacijama najvećih dramskih naslova u dramaturškim obradama za minimalan broj glumaca,u inscenaciji i kostimeriji svedenoj na bitno, uvjereni da nas odbacivanje spektakularnog nužno privodi poetskoj esenciji djela. Don Juan je u svakodnevnom govoru postao sinonim za zavodnika. Ali on je i čovjek, koji se ne obazire ni na čije opomene i smatra budalaštinama sve u što mi vjerujemo…sotona i heretik.Pa i u zavodništvu je dijaboličan. Kad osvoji – odbacuje. Uzbuđuje ga sam čin osvajanja. Osvojeno ostavlja slomljeno i poniženo.Najveći je to zločinac kojega je zemlja ikad nosila, koji ne vjeruje ni u Boga, ni u vraga…tako ga vidi priprosti Sganarelle. I velikim dijelom ima pravo.
Ostaje, međutim,onaj skriveni,unutarnji život tog očajničkog pobunjenika, neka fundamentalna pitanja kojima, provocirajući sve općeprihvaćene društvene vrijednosti, pokušava polemizirati sa samim Bogom. Neće ga u tome zaustaviti ni molbe ostavljene ljubavnice, ni prijetnje oca, ni kameni kip koji je progovorio. On uporno srlja u svoju zlu kob. Je li ga, na kraju, zgromio Bog? Ili, možda, društvo koje svojim životom i nazorima neprestano dovodi pod sumnju? Je li Don Juanova pobuna usmjeren prema metafizičkom ili društvenom bogu? To su osnovna pitanja koja, pokušavajući ispoštovati sve bogatstvo genijalnoga klasičnog djela, zaoštrava naša interpretacija.
FOTOGRAFIJE S PROBE