Škola u kazalištu – “Kabanica” 14.2. u 20 h

Škola u kazalištu – “Kabanica” 14.2. u 20 h

.

Projekt “Škola u kazalištu”  krećemo s izvedbom lektirnoga naslova, odnosno Gogoljeve “Kabanice” u prodaukciji HNK Zadar i Drame Plus. Nakon izvedbe održat će se okrugli stol o nastanku predstave. Cijena ulaznica za škole je 35 kuna uz besplatne ulaznice za nastavnike u pratnji. 🎭 Prodaja grupnih ulaznica za škole  u sobi marketinga (CeKaTe, Park Stara Trešnjevka 1, kod balkona dvorane) od ponedjeljka do petka od 9 do 12 i od 16 do 20 sati te sat vremena prije predstave na blagajni Centra za kulturu Trešnjevka. Rezervacije primamo na mail marketing@cekate.hr te putem telefona 01/3695457 .

 

Izvedba: 14. prosinca u 20 sati + okrugli stol nakon izvedbe
Cijena ulaznice u slobodnoj prodaji: 40 kn / Redovi 10-13 u prodaji su putem servisa Ulaznice.hr te na Dekodovim prodajnim mjestima i sat vremena prije predstave na blagajni CeKaTe-a

 

Ne propustite ovu jedinstvenu inscenaciju kultnog djela Nikolaja Vasiljevića Gogolja nastalog u koprodukciji Udruge za kulturu i umjetnost DRAMA PLUS i Hrvatskog narodnog kazališta Zadar, nominiranu za najbolju dramsku predstavu u cjelini Nagrade hrvatskoga glumišta!

KABANICA

Autor: Nikolaj Vasiljević Gogolj

Igraju:
Akaki Akakijevič – Lovro Ivanković
Prvi – Luka Barešić
Drugi – Matino Antunović
Treći – Toma Medvešek
Četvrti – Domagoj Nižić
Peti – Deni Sanković

Redatelj: Vinko Radovčić
Dramatizacija: Sunčica Sodar
Scenografija i video projekcije: Josip Kresović
Kostimograf: Anita Goreta
Oblikovatelj svjetla: Frane Papić
Savjetnica za scenski pokret: Natali Perić
Izbor glazbe: Vinko Radovčić
Animacija lutke: Sanja Grgina
Autorica songova: Ivana Habuš Begović
Izrada scenografije i rekvizita: John Čolak

Dramska predstava Kabanica bit će glasan protest protiv ugnjetavanja malog čovjeka, protiv socijalne nejednakosti i nepravde. U tematskoj osnovi to je predstava o ukazivanju na suprotnost, s jedne strane su okrutnosti i birokratske zatupljenosti ličnosti na višim položajima, a s druge strane jadne sudbine nižih društevnih slojeva. Suprotnost tih dviju strana prikazat ćemo kroz suprotstavljanje jednog Akakija Akakijeviča i jedne samouvjerene i napuhane ‘visoke ličnosti’, kojoj se sam Gogolj narugao smještajući je na vrlo nisku inteligencijsku razinu. Tako ćemo osim suprotnosti otkriti i besmislenost tadašnjeg, a i današnjeg društvenog poretka. Jer kao što je i sam Gogolj rekao, kazalište služi za podizanje nacionalne kulture, ali i za razvijanje socijalne osviještenosti, tako što će vjerno odraziti sliku društvenog života, pokazujući sve njene rane i bolesti. Kabanica je antologijska Gogoljeva novela. Svi smo mi izašli iz Gogoljeve Kabanice, izjavio je Dostojevski ističući njegovu važnost za rusku književnost realizma. I zaista, većinu onoga što je Gogolj uveo u književnost, Turgenjev, Tolstoj i Dostojevski razvijali su svaki u svom smjeru.